blogpost_almonds-3.jpg
خانه / پسته / خرید پسته احمد آقایی اعلا

خرید پسته احمد آقایی اعلا

اگر در هنگام خرید پسته طعم و مزه آن برای شما از هر چیز دیگری مهم تر است خرید پسته احمد آقایی اعلا بهترین انتخاب برای شما می باشد. این پسته در واقع از خوشمزه ترین و لذیذ ترین پسته های ایران است که مرکز اصلی تولید آن کرمان و رفسنجان می‌باشد.

از دلایل محبوبیت این پسته می توان

  • به طعم آن اشاره کرد که خوشمزه ترین نوع پسته می باشد.
  • جهت مجالس و مهمانی های اعیانی مناسب می باشد.
  • در داخل و خارج از کشور محبوبیت بالایی دارد
  • ظاهری زیبا و کشیده دارد.
  • برای تهیه خلال پسته مناسب می باشد.

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی چیست

پسته بلند مغز یا پسته احمد آقایی چیست یکی از انواع پسته های بلند در ایران است.

از نظر ظاهری بلند و بادامی است اندازه پست ها همیشه با هم یکسان نیست این پست از محبوبیت بالایی در شرق آسیا مخصوصاً چین و هند دارد این تست نسبتاً بزرگ و پوسته آن از یک طرف کاملاً باز و از طرف دیگر نیمه باز است.

در بازار هایی مانند هند و یونان پسته احمد آقایی محبوبیت زیادی دارد. تولید روزانه آن در حال افزایش است و ظاهری شبیه به پسته آمریکایی دارد. در میان ۴ رنگ موجود پسته سفید ترین رنگ پوسته مربوط به پسته احمد آقایی است و همچنین نور آفتاب باعث خشک شدن آن می شود.

پسته احمد آقایی

تفاوت پسته اکبری و احمد آقایی

در ادامه به تفاوت های پسته اکبری و احمد آقایی می پردازیم. پسته احمد آقایی معروف به پسته اشرافی و مجلسی است و جزء اجزای اصلی آجیل شب عید و مجالس خاص است و نوع دیگری از پسته های محبوب و شناخته شده جهان ،پسته اکبری یا به اصطلاح عبداللهی است.

این دو پسته بسیار به هم شبیه اند با این تفاوت که پسته اکبری کمی کشیده تر و میزان خندان بودن آن بیشتر است از لحاظ طعم و طعمی عالی و دلنشین دارند و از نظر ظاهری نیز زیبا و اعیانی هستند از دیگر تفاوت‌های این دو پسته رنگی رویی مغز آنها است

رنگ روی مغز پسته احمد آقایی قرمز روشن تا ارغوانی و پسته اکبری بنفش قهوه ای است

همچنین رنگ پوسته در پسته احمد آقایی سفید استخوانی در حالی که در پسته اکبری رنگ آن کرم تیره است

درختان پسته اکبری برخلاف احمد آقایی هر سال قابل برداشت نیستند و از معایب این نوع پسته است .که باید دوره خاصی از سرما را پشت سر بگذارند و در صورتی که در زمستان این کار انجام نشود پردازش موثر و بهینه ای نخواهند داشت.

صادرات پسته احمد آقایی بیشتر از پسته اکبری است .پسته اکبری در انواع خام و شور به سایر کشورها صادر می‌شود و بعد از احمد آقایی ۸۰ درصد از مصرف داخلی کشور را شامل می‌شود.

نوع نمکی پسته اکبری در کشورهای اروپایی محبوبیت زیادی دارد و جزء غذاهای لوکس این کشورها است و قیمت آن نیز بیشتر از نوع احمد آقایی است

پسته احمد آقایی

قیمت پسته احمد آقایی

برای دانستن قیمت پسته احمد آقایی و سایر پسته ها در انواع شور و خام می توانید با مشاورین فروشگاه زرین مغز تماس حاصل نموده و  و محصولی تازه و با کیفیت را در کوتاهترین زمان تحویل بگیرید.

*جهت خرید ، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید*:
شرکت زرین
مدیرفروش: 09120998358
تلفن شرکت: 02128427476
فکس: 02128427476
آدرس اینستاگرام: @zarinbadam
آدرس سایت: www.zarinmaghz.com
ایمیل: zarincomp@gmail.com

مطلب پیشنهادی

صادرات بهترین بادام زمینی آستانه | از تولید به صادرات بادام

صادرات بادام زمینی آستانه از مرحله تولید تا صادرات بادام در شرکت زرین انجام می …

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید
error: Content is protected !!
ایمیل واتساپ اینستاگرام